Programma

Klik op de  tekst voor meer informatie.

  • Inner Strength Training
    We willen de mensen op een laagdrempelig/beginners niveau kennis laten maken met onze vorm van training. We trainen de mensen op kracht, uithoudingsvermogen, balans en efficiënte bewegingspatronen.Het niveau is zodanig dat iedereen kan meedoen. Ook als je een beperking hebt kun je meedoen en zoeken we samen naar oefeningen die goed uit te voeren zijn.
  • Mindfulness
    Bij Mindfulness kun je leren hoe je met je geest het lichaam kunt ondersteunen voor een betere gezondheid, rust en levensvreugde. Mindfulness kan door iedereen toegepast worden, hier is geen leeftijd aan gebonden. Deze les wordt verzorgd door Christopher Rieder.
  • Pencak Silat
    Pencak Silat o.l.v. Henry Otgaar is een Indonesische zelfverdedigingskunst dat zich bezighoudt met het streven naar een nobel karakter en naar het zuivere en authentieke in de Pencak Silat. Iedereen is welkom bij Pencak Silat!
  • Pencak Seni
     In de Pencak Seni komen gevecht en kunst dichter bij elkaar door gebruik te maken van effectieve technieken maar ook sierlijke bewegingen. Deze les wordt verzorgd door Aisa Senen. 
  • Tai Chi
    Tai Chi wordt gezien als een hele goede manier om je lichaam en geest weer tot rust te brengen. Tai Chi heeft de volgende doelen: lichaamsbewustzijn verbeteren, stabiliteit vergroten, balans versterken, ontspannen in het leven staan en concentratie opbouwen. Tai Chi is ook zeer toegankelijk voor mensen met lichamelijke klachten en de 55-plussers. De Tai Chi les wordt verzorgd door Kierty Verbooy.
  • Karuna WuShu `Traditional`
    Wu Shu is de benaming voor krijgskunst, niet alleen voor wat wij in het westen als Kung Fu kennen, maar alle krijgskunsten ongeacht hun oorsprong. De stijlen die wij trainen werken veel met drukpunten, daardoor krijgen we kennis van ons lichaam. En we trainen onze focus, dan kunnen we beter bij onszelf blijven in het gevecht. We trainen niet in full contact en sparring, maar proberen er meer een ‘innerlijke’ krijgskunst van te maken.
  • Yoga Windebloem
    Je leert je ware ik kennen en kunt gemakkelijker een gevoel van geluk en tevredenheid ervaren. De les start met een meditatie gevolgd door een afwisseling van statische en dynamische asana’s en wordt afgesloten met een eindontspanning.
  • Yoga EQ
    Deze training o.l.v. Jeannette Verbooy-Tatipata heeft verschillende uitgangspunten: ontspanning, stressvermindering, rust en balans. Naast alle fysieke voordelen wordt verbetering van de aandacht en de concentratie merkbaar en ontwikkelt Yoga stabiliteit, evenwichtigheid en zelfvertrouwen. Yoga is goed voor iedereen!
  • Zelfverdediging voor vrouwen
    Deze les wordt verzorgd door Alice Wellum en heeft als doel om de lichamelijke en geestelijke kracht van vrouwen te ontwikkelen. De training is situatie gericht en draait niet enkel om de technieken maar ook om de state of mind. Alle dames vanaf 16 jaar zijn van harte welkom om te ontdekken hoe sterk ze eigenlijk zijn!

Geef een reactie